Gamedev.js Warszawa #2
Drugie spotkanie Gamedev.js odbyło się w Kawiarni Hoża 51 - miejsce na tyle nam się spodobało, że zostaniemy w nim na dłużej.
Jak można się było spodziewać frekwencja na drugim spotkaniu była niższa od pierwszego - wiadomo, że na nowy meetup sporo osób przyjdzie głównie z ciekawości. Mimo wszystko jestem zadowolony z efektu, bo po wszystkich prezentacjach mieliśmy jeszcze sporo czasu na dyskusje.
Sponsorami drugiego spotkania były: Mozilla, 10Clouds, Luxoft oraz BLUR. Zdjęcia znajdziecie tutaj, natomiast poniżej są linki do nagrań:
Pamiętajcie, by zasubskrybować nasz kanał YouTube, śledzić Twittera i Facebooka, oraz dołączyć do dyskusji na grupie Facebookowej. Cały czas poszukujemy także prelegentów i sponsorów - zgłaszajcie się na maila kontakt@gamedevjs.com!
Następne spotkanie odbędzie się już w środę, 22 marca - zapraszamy!
Jak można się było spodziewać frekwencja na drugim spotkaniu była niższa od pierwszego - wiadomo, że na nowy meetup sporo osób przyjdzie głównie z ciekawości. Mimo wszystko jestem zadowolony z efektu, bo po wszystkich prezentacjach mieliśmy jeszcze sporo czasu na dyskusje.
Sponsorami drugiego spotkania były: Mozilla, 10Clouds, Luxoft oraz BLUR. Zdjęcia znajdziecie tutaj, natomiast poniżej są linki do nagrań:
- Piotr Migdał: Mechanika kwantowa w przeglądarce
- Anna Olchowik: Szybkie tworzenie prototypów gier
- Jakub Siemiątkowski: Jak nie tworzyć gry pod ważne wydarzenie
Pamiętajcie, by zasubskrybować nasz kanał YouTube, śledzić Twittera i Facebooka, oraz dołączyć do dyskusji na grupie Facebookowej. Cały czas poszukujemy także prelegentów i sponsorów - zgłaszajcie się na maila kontakt@gamedevjs.com!
Następne spotkanie odbędzie się już w środę, 22 marca - zapraszamy!