Gamedev.js Warszawa #1 można uznać za udany
Pod koniec stycznia wystartowały spotkania Gamedev.js w Warszawie - świetna okazja, by zebrać warszawską (a może i Polską) społeczność twórców gier HTML5 w jednym miejscu.
Pierwsza edycja odbyła się dwa tygodnie temu, we wtorek 31 stycznia w lokalu Państwomiasto. Wypadła bardzo dobrze - przyszło około 50-60 osób, nie było żadnych problemów technicznych, a opinie ludzi były jedynie pozytywne. Zdjęcia (autorstwa współorganizatora, Grześka Bagrowskiego) znajdziecie tutaj, natomiast linki do nagrań z prelekcji (autorstwa Kamila Grabowskiego z Whitestream) są poniżej:
Można tez obejrzeć całą playlistę z tego wydarzenia - pamiętajcie, by zasubskrybować kanał jeśli chcecie być na bieżąco z nagraniami z kolejnych spotkań. Pierwsza edycja odbyła się przy wsparciu sponsorów: Mozilli oraz Iterators - wielkie dzięki za zaufanie od samego początku! Podziękowania także dla prelegentów, którzy poświęcili czas, by opowiedzieć o swoich projektach. Pamiętaj: jeśli masz coś ciekawego o czym chciałbyś opowiedzieć przed społecznością, to odezwij się na kontakt@gamedevjs.com.
Po ilości uczestników widać, że meetup ma spory potencjał - planujemy już kolejne spotkania, które chcielibyśmy organizować w miesięcznych odstępach. Co prawda nagrywanie prelekcji oraz kupony na piwo wiążą się z kosztami, ale wydaje nam się, że to jest jedyna słuszna droga. Chcielibyśmy także w przyszłości przygotować nasze naklejki, koszulki i inne gadżety, dlatego poszukujemy sponsorów - zgłoś się na kontakt@gamedevjs.com jeśli Twoja firma jest w stanie wspomóc naszą inicjatywę.
Drugie spotkanie odbędzie się już w następną środę, 22 lutego - zapraszamy wszystkich chętnych, wpadajcie!
Pierwsza edycja odbyła się dwa tygodnie temu, we wtorek 31 stycznia w lokalu Państwomiasto. Wypadła bardzo dobrze - przyszło około 50-60 osób, nie było żadnych problemów technicznych, a opinie ludzi były jedynie pozytywne. Zdjęcia (autorstwa współorganizatora, Grześka Bagrowskiego) znajdziecie tutaj, natomiast linki do nagrań z prelekcji (autorstwa Kamila Grabowskiego z Whitestream) są poniżej:
- Łukasz Balcerzak: wnioski po zrobieniu pierwszej gry z użyciem PhaserJS
- Nikola Adamus: game design
- Michał Budzyński: dwade, trzyde, jeden pies
Można tez obejrzeć całą playlistę z tego wydarzenia - pamiętajcie, by zasubskrybować kanał jeśli chcecie być na bieżąco z nagraniami z kolejnych spotkań. Pierwsza edycja odbyła się przy wsparciu sponsorów: Mozilli oraz Iterators - wielkie dzięki za zaufanie od samego początku! Podziękowania także dla prelegentów, którzy poświęcili czas, by opowiedzieć o swoich projektach. Pamiętaj: jeśli masz coś ciekawego o czym chciałbyś opowiedzieć przed społecznością, to odezwij się na kontakt@gamedevjs.com.
Po ilości uczestników widać, że meetup ma spory potencjał - planujemy już kolejne spotkania, które chcielibyśmy organizować w miesięcznych odstępach. Co prawda nagrywanie prelekcji oraz kupony na piwo wiążą się z kosztami, ale wydaje nam się, że to jest jedyna słuszna droga. Chcielibyśmy także w przyszłości przygotować nasze naklejki, koszulki i inne gadżety, dlatego poszukujemy sponsorów - zgłoś się na kontakt@gamedevjs.com jeśli Twoja firma jest w stanie wspomóc naszą inicjatywę.
Drugie spotkanie odbędzie się już w następną środę, 22 lutego - zapraszamy wszystkich chętnych, wpadajcie!